Pasažieri ekspresbusos varēs tiešsaistē novērtēt pakalpojumu kvalitāti mobilajā lietotnē

118612341_3273214886105442_2326295846907122552_n (1)

Pilnsabiedrība “Rīgas mikroautobusu satiksme” (RMS) ir pirmais pasažieru pārvadātājs Latvijā, kas ieviesis inovatīvu risinājumu – mobilo lietotni Scan2rate, lai pasažieri brauciena laikā tiešsaistē var novērtēt nodrošināto servisu un sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Katram ekspresbusam ir izveidots unikālais QR kods, kurā norādīts konkrētā ekspresbusa borta numurs, kas atrodas minibusa salona priekšējā daļā. Pasažieri, noskanējot QR kodu, automātiski nonāks mobilajā lietotnē Scan2rate un varēs novērtēt konkrētā minibusa vadītāja darbu, salona tīrību un kārtību, kā arī pakalpojuma kvalitāti, nospiežot vienu no trīs novērtējuma pogām: zaļā krāsa – pozitīvs vērtējums, dzeltenā – neitrāls un sarkanā – negatīvs.

Komentāru sadaļā varēs atstāt pozitīvas atsauksmes un pateicības, kā arī iemeslus, kāpēc pasažieris bija vai nebija apmierināts ar nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti konkrētajā braucienā. Šobrīd mobilās lietotnes testēšana norisināsies septiņos RMS ekspresbusu maršrutos – atsevišķos transportlīdzekļos, lai varētu izvērtēt lietotnes efektivitāti un pasažieru atsaucību. Uzlīmes ar QR kodu ir izvietotas RMS eksprebusu salonos virs logiem.

Pakalpojumu kvalitātes vērtēšana tiešsaistē ļaus uzņēmumam operatīvāk konstatēt un reaģēt uz klientu pretenzijām un ierosinājumiem, pilnveidojot kvalitātes prasības, lai pasažieriem nodrošinātu  patīkamu un ērtu paaugstināta komforta servisu, pārvietojoties ar sabiedrisko transportu Rīgas pilsētā. Pasažierim, kurš vēlēsies atstāt savu vērtējumu, viedtālrunī jālejuplādē QR koda lasītājs, kas ir pieejams Google Play veikalā.

Lietotne sniedz iespēju ātri un ērti sniegt savu atsauksmi par saņemto pakalpojumu un pats būtiskākais, neaizņem daudz laika. Mobilās lietotnes testēšana norisināsies mēneša garumā no 25.aprīļa līdz 25. maijam.